smsهای جدید عاشقانه برای عشق
smsهای جدید عاشقانه برای عشق
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

ای نازتو واکن
حیف اشکات که بریزه
بگوعشقمون همیشه

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 

واسه خاطرت عزیزه

 میگن عاشقا عشقشون رو زیبا میبینن  ایندفعه که دیدمت خیلی زیباتر شده بودی  
نمیدونم  تو هردفعه زیباتر میشی  یا من عاشقتر    

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 در ماهیتابه عشقت سوختم بی وفا روغن بریز  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 از شب پرسیدم چه بنویسم برای كسی كه دوستش دارم؟ گفت: بی تو فردایی ندارم

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 با خود عهد بستم ک به اندازه ای خوشبخت و خوشحال شوم
ک با من بودن بزرگترین و دست نیافتنی ترین ارزویش باشد
با خود عهد بستم دیگر نه زنگی نه پیامکی ونه یادی از او کنم
با خود عهد بستم تا اخر عمر با چشم در چشم نشوم
با خود عهد بستم تا اخر عمر به او فکر نکنم
با خود عهد بستم به هیشکی دل نبندم
با خود عهد بستم جلوی این دل دیوانه را بگیرم
با خود عهد بستم
دی خیلی خسته شدمدیگ نمیتونم تحمل کنم
خدا کنه همه ی اینها محقق شود

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 لحظه جدایی از تو  لحظه اومدن غم  بعد رفتنت عزیزم  جون میدم تو دست ماتم  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 ﻛﻮﭼﻚ ﺑﺎﺵ ﻭﻋﺎﺷﻖ   ﻛﻪ ﻋﺸﻖ ﺧﻮﺩ ﻣﻴﺪﺍﻧﺪ
ﺁﻳﻴﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻛﺮﺩﻧﺖ ﺭﺍ  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 می دونی بازی روزگار چیه ؟ اینکه تو چشم بزاری من قایم شم  بعد تو بری یکی دیگه رو پیدا کنی  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 از آسمانم ماتم ببارد
هراس  بی‌ تو ماندنم ادامه دارد
نمی‌نویسم ترانه بی‌ تو

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 فردا
فردا که بشه کودک نداشته ام را بغل میکنم
تو را نشانش خواهم داد
و با بغض بزرگی خواهم گفت:
ببین
ببین در تمام رویاهایم او مادر تو بود

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است
اذان افطارش را تو بگو

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 بغض خفت کنه
بهتر از اینه که جلوی کسی که
برای احساست
ارزش قائل نیست
گریه کنی  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


عشق آمد و شد چونم اندر رگ و پوست   تا کرد مرا تهی و پر کرد ز دوست
اجزای وجودم همگی دوست گرفت   نامی است ز من بر من و باقی همه اوست

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 یک آسمان ترانه  صد بیت عاشقانه  تقدیم به قلب پاکت  ای بهترین بهانه    

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 و من چه عاشقانه می پرستم تمام آن لحظه هایی را که به نام می خوانمت و تو با جانم گفتنهایت مرا بیخود می کنی از خودم   

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 ساعتو نمیشه فهمید  اگه بی تو سپری شه  طاقت دوری ندارم  نمیتونم مگه میشه ؟

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 گاهی
شلوغی پیاده رو بهانه خوبیست که دستهای کسی را برای همیشه گم کنی
درست در لحظه ای که تکه ای از
 دوستت دارم
هنوز در دهانت است

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 هرکه می خواهی باش
این عادت مشترک انسانهاست
تو نیز  
روزی  ساعتی  لحظه ای
احساس خواهی کرد که   
هیچکس دوستت ندارد  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 تنها چیزی که من تو زندگی  بسیار تسلط دارم
انتخاب آدمهای اشتباه واسه دوست داشتنه  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 نه به دیروزهایی که بودی فکر میکنم و نه به فرداهایی که شاید بیایی
میخواهم امروز را زندگی کنم
خواستی باش نخواستی نباش  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 با خودم عهد بستم بار دیگر که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم
ولی باز تو را دیدم گفتم بی تو میمیرم

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


ادما خیلی نمیتونن از هم دور باشن
بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن
سعی نکن از من دورشی
دلت اینجاست و یکی دوستت داره

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 بعضیا با غصه پیرن  بعضیا با غم رفیقن     
بعضیا از بس عزیزن از دلها نمیرن  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 می دونى 721 یعنى چه؟ یعنی بین 7 آسمان و 2 دنیا 1 را دوست دارم اونم تویى

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


خدایا اسمانت چه مزه ایست؟
من تا به حال فقط زمین خورده ام

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 گاهی دلمان عشقی ساده می خواهد
که مانندنسیمی به مابوزد وروحمان راخنک کند
درهیاهوی زندگی به اصطلاح مدرن امروزی
داغ کرده ایم داغ     

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


دیگری جز تو مرا این همه ازار نکرد
انچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 من تو را به خاطر میآورم بی هیچ بهانه  شاید دوست داشتن همین باشد  بی بهانه به خاطر آوردن    

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 تو مپندار که از عشق تو دل برگیرم ترک روی تو کنم دلبر دیگر گیرم بعد صد سال اگر از سر قبرم گذری من کفن پاره کنم عشق تو از سر گیرم

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 خدایا
فقط تو می دونی پشت  جمله ی  میخوام واسه آخرین بار بغلت کنم چه بغضی تو گلو می شینه  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 چی دلنشین تر از اینکه
مدام و بی بهانه
صدایت کنم با علامت سوال ؟
و تو سر حوصله جواب بدهی
جون دلم@

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 اگه يه روز چشمات پر اشك شد و دنبال يه شونه گشتي كه گريه كني صدام كن  بهت قول نمي دم كه
ساكتت كنم ولي قول مي دم كه پا به پات گريه كنم

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام   روز وشب محو تماشای شقایق شده ام
دیگر از عقربه وثانیه ها بیزارم   چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 غزال خوش غزل تویی   شیرین تر از عسل تویی   بین تمام آدما   نگین بی بدل تویی

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


نخواهم گل که گل بی اعتبار است   تمام عمر گل فصل بهار است
تو را خواهم من از گل های عالم   که عطر تو همیشه ماندگار است

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 در دایره عشق اگر باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود    

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 سخته ادم به جايي برسه كه بفهمه و بگه
با هم هستيم اما هر دو تنهاييم
نه من توان پر كردن تنهايي تو را دارم و نه تو   
و راهي جز جدايي نماند و ان همه عشق زير خاكستري پنهان شود  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 شبها که بی تو پلک غزل بسته می شود  از لحظه های بی تو دلم خسته می شود  باور نمی کند دل مغرور و ساکتم  هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود  

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری

 

 

_______________  اس ام اس های جدید عاشقانه برای عشق  __________________

 


 از آفتاب گردون پرسیدم چرا شبا سرت پایینه  گفت ستاره چشمک میزنه نمیخوام به خورشید خیانت کنم  آفتاب گردونتم خورشید من 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: