اس ام اس و جملات غمگین جدید
اس ام اس و جملات غمگین جدید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 سنگ دربركه مى اندازم و ميپندارم
باهمين سنگ زدن ماه بهم ميريزد
كى به انداختن سنگ پياپى درآب
ماه راميشودازحافظه آب گرفت

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 عشقم بریم دنبال لباس عروس؟
چراآسمون دلم ابری میشه وقتی این سوالو تو دلم ازت میپرسم
بارون گرفت

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 دوستی اتفاق است  جدایی رسم طبیعت  طبیعت زیباست 

نه به زیبایی حقیقت  حقیقت تلخ است 

نه به تلخی جدایی  جدایی سخت است نه به تلخی تنهایی  

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 و تونمیدانی
چقدردرددارد
دوست داشته باشیکسی را
واو
دوست داشته باشدتنت را

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 خدانكنه اون روزي بياد كه به اس هاي شب بخير عشقت عادت كني
كه وقتي نداريش داغون شي
درست مثل الان من

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزداماتو نروبگذار من نادان بمانم

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 یکی از همین روزهاباید خدا را صدا بزنم
یک میز دو نفره دو صندلی
یکی من یکی خدا
حرف نمیزنم نگاهم کافیست
میدانم برایم اشک می ریزد

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید


 بعضي وقتا انقدر دلتنگش ميشم كه اگه بفهمه مطمئنم خجالت ميكشه و بر ميگرده

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 مرور میکنم خاطراتم را
اما
کپی که برابر اصل نمیشود

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 میدانی؟؟؟ همه را انتخاب کردم
قرص خواب
مسکن
خنده های زورکی
هندزفری توی گوش
گریه کردن
و دوستان جدید
دل من این حرفها حالیش نمی شود
آغوشت را میخواهدبرگرد

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 



 یادش بخیر یک روز بود ک دل سنگم با دیدن اسمش روی گوشی میلرزیدعشقای الان حتی خاطره هم نمیشن میشن عقده میمونن سره دل آدم ای خدا

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 دارم کم کم خودم احساس دارم کم  میارم
من با دلم چیکار کردم هییییی

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 آشنایان کهن راخبری از دل تنهایم نیستغم دل باکی بگویم که کسی یادم نیست

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 یه روزییه کسییه جایییه جوری دلتو میشکنه فقط صبر داشته باش

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


تو هم تلخ بودی
تلخ
درست مثل قطره های فلج اطفالی
که در کودکی به خوردم می دانند
غافل از اینکه این بار
تلخی تو دلم را فلج کرد  

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 تنهایی یعنی بایه خطت به اون یکی خط خودت زنگ بزنی وباخودت حرف بزنی وحال خودتو بپرسی

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 دلتنگ روزهایی هستم که معنای خداحافط تا فردا بودنه سالها

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 داشت از تنهاییش می گفت اما
صدای بوق پشت خطی امانش را بریده بود
 

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید


 میتونی خودتو خر کنی داغون کنی بدبخت کنی اما نمیتونی خودتو بغل کنی آروم کنی از تنهایی دربیای  

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 




 چرا ؟؟
چرا دوباره برگشتی؟؟؟؟؟
نبش قبر گناه است مؤمن
بفهم

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 تو دفتره خاطره هام / تو ذهن و تو آرزوهام
اسم تو هم شده فراموش / اسم تو هم شده فراموش

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 خدا هیچ تنهایی رو تنها نذار
گلمشاید امروز نه اما مطمینم یه روزی دلت واسه هیشکی به اندازه من تنگ نمیشه
واسه دیوونه بازیام
خنده هام
گریه هام
واسه چشامچشایی که تو میگفتی چشم آهویی
اما اونیکه رفته به حرمت دلی که شکونده حق برگشت نداره
خدا حالم خوبه هافقط گذشتم دردم میکنه

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 شبی غمگین  شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد  دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد  به من می گفت تنهایی غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد  تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد  او هرگز شکستم را نفهمید اگرچه تا ته دنیا صدا کرد

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 آنقدر
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایش گفتم
که وقتی سراغش را میگیرند
شرم دارم بگویم
تنهایم گذاشت

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 زيباترين حس زندگي مرور خاطره هاي خوب است پس مرورت ميكنم هنگام دلتنگي

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 



گاهی وسط این همه دل مشغولیوسط این همه دلهره
وسط این همه دردوسط این همه غصه
دیدن یه دوست میتونه حال آدم رو از این رو به اون رو کنه   
حتی میتونه مرهم بشه واسه زخمای کهنه ی ادم    

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 چقد بده
دلتنگ کسی بشی که بهش قول دادی دیگه مزاحمش نشی    

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 توی باور همه آدما
یه نفر
جوری رفته
که قراره
یه روز
برگرده

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 سیاه و سفید کردن عکسهایم دیگر فایده ای ندارد
همه فهمیده اند رنگ پریده ام را

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 لحظه هایم مال تو به قیمت صفر تومان
همین که تو کنار من باشیثروتمندترینم

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 بلندترین شاخه ی درخت  یک واژه را می فهمد  و آن هم تنهایی ست

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 به خدا گفتم
خدایا تو که میدونستی تنهام میذاره پس چرا بهم نگفتی؟ گفت اونجوری که اون گفت دوست دارم منم باورم شد  

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 شب من پنجره ای بی فردا / روز من قصه ی تنهایی ما / مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام  ماهی دور از دریا

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 می بینی ای لحظه های خالی از احساس تهی  می بینی که چه صدای خرد شدن دست های خزان شده اش در دست های تنهایی کسل آور است و تو را نیز بی رمق می کند  آه  پس او چه گوید ؟

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 این روزهایم به تظاهر می گذرد
تظاهر به بی تفاوتی
تظاهر به بی خیالی
به اینکه دیگر هیچ چیز مهم نیست اما چه سخت می کاهد از جانم این نمایش
 

 

اس ام اس و جملات غمگین جدید

 


 کاش تو این جاده
یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم
تو دوکیلومتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: