اس ام اس برای ناراحتی جدید
اس ام اس برای ناراحتی جدید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

گاهي وقتا دوست داري يكي پشت سرت باشه بادستاش جلو چشماتو بگيره بعد بگه من كيم؟ توهم دستاشو بگيري وبگي هركي هستي بمون كه خيلي تنهام

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


 من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی  ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


 پر از اشکم ولی میخندم به سختی
به قول فروغ که میگفت:
شهامت میخواهد سردباشی و گرم بخندی

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


 تنهایم
اندکی بغل میخواهم
ترجیحاً عاشقانه

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


خدایا جایی بهتر از بهشتت خلق کن  برای زیر پای مادرم میخواهم

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


 اشکی که به پلک مرد می آویزد
قانون غرور را بر هم می ریزد    

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


 رفتی و ندیدی که چه محشر کردم  با اشک تمام کوچه را تر کردم  وقتی که شکست بغض تنهایی من  وابستگی ام را به تو باور کردم

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


 چون خيالت همه شب مونس و همراه من است  شرم دارم كه شكايت كنم از تنهايي  

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


 هیچ کس ویرانیم را حس نکرد  وسعت تنهایی م را حس نکرد  در میان خنده های تلخ من  گریه پنهانیم را حس نکرد

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید

 


 خدایا هیچ تنهایی رو تنها نذار
یه نصیحت از من
درسته تازه18سالم شدهاما تو این یه سال قده یه عمر تجربه بدست آوردم
یاد گرفتم دیگه زود واسه زندگیم تصمیم نگیرم
یاد گرفتم عشق با عادت فرق داره
دوستان خواهشا اگه وارد یه رابطه احساسی  میشید  عادت کردنو از عشق تشخیص بدبدتا طرفتون داغون نشههمین

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 خیلی وقت است که دیگر
خوش نمی گذرد
فقط
خوشم که دارد میگذرد

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم / بیا مثل پروانه های غریب نیاز / به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 اين روزها غم براي خوردن زياد دارم
خدايا تو ديگر برايم لقمه نگير

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 هر قطره اشک نشان دل شکستگی است  هر سکوت نشان تنهایی است  هر لبخند نشان مهربانی است  هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 نه قهوه نه کاپوچینو نه نسکافه نه هیچکدوم از اینا رو تو هیچکدوم از کافی شاپای شهر نمی خوام
کاش تو یه پارک رو یه نیمکت دو تا چایی با هم میخوردیم

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺼﻒ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻋﻤﺮﺗﻮﻥ ﺑﺴﻪ
ﺭﻫﺎ ﮐﻨﯿﻦ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺭﻫﺎﺗﻮﻥ ﮐﺮﺩﻥ

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 درد دارد
+
+
+
وقتى که به اىدت فکر کنى و گرىت بگىره     

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 هیچ وقت به هیچ دختری که نمی دونید آخرش بهش می ریسید یا نه  نگید تو مال منی
اگه بگید روح اون محرم روح تو میشه و دیگه امکانش نیست به حالت اولش برگرده

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 همیشه تو روزای تولد به آدما
 میگن ایشالا هزار سال زنده باشی
اما کاش میگفتن ایشالا تا آخر عمرت زنده باشی
مگه زنده بودن فقط نفس کشیدنه؟

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


موقع خوندن پستت قلبم تو دهنم میزد و بعد گریه
فدای دلت شم ابجی   
 

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 

 ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﮐﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﯿﺴﺖ
ﻋﮑﺴﯽ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ
ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﺩ
ﺧﻄﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﺪ
ﺍﺻﻠﻦ ﻫﯿﭽﯽ ﻫﻢ ﻧﺸﺪﻩ
ﯾﮑﻬﻮ ﺩﻟﺶ ﺭﯾﺶ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﺣﺎﻟﺎ ﺑﯿﺎ ﻭ ﺩﺭﺳﺘﺶ ﮐﻦ
ﺁﺩﻡ ﺩﻟﮕﯿﺮ
ﻣﻨﻄﻖ ﺳﺮﺵ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ
ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻥ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ
ﺁﻥ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﺪ
ﺩﻟﺘﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 طعنه بر خواری من ای گل بی خار نزن
من به پای تو نشستم که چنین خوار شدم

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 از خانه که می آیی
 یک دست مال سفید
پاکتی سیگار
گزیده شعر فروغ
 و تحملی طولانی بیاور
احتمال گریستن ما بسیار است  

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 چه صبور بودند فالگیرانی که این روزهارا در بخت من دیدندو سکوت کردند

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 مادرم
بی عسل چشمهایت
روزگارم زهر است
 

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

 


 نگران من نباش
چشمان وحشی مرا
هیچ نگاه هرزه ای رام نخواهد کرد
نگران خودت باش
که با هر لبخندی دلت میلرزد
 

 

اس ام اس برای ناراحتی جدید تنهایی

این دیونه وجدان داشت
این دیونه عشق  داشت
این دیونه اسم داشت
اما شده شیطان
این دیونه ای کاش این دیونه ای جان
این دیونه پیک بازبریز بکن عشق باز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: